reklama

Nesúdny zlodej aneb zlodejský sudca

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tento semester, ako každý, sme boli odmenení novou várkou predmetov. Na tom nie je nič zvláštne. Ako už býva zvykom sú medzi nimi pre mňa aj veľmi málo využiteľné, no na to som bol už dobre pripravený a ani ma to neprekvapilo. Jedným z týchto predmetov bolo aj „Právo informačných a komunikačných technológií“.

Povedal som si že to nejako prežijem, v skutočnosti som nemal ani inú možnosť. Dovliekol som sa na prvú prednášku, ktorá vyzerala asi tak, že pani prednášajúca čítala presne to čo bolo napísané v prezentácii, čo som si mohol prečítať aj sám. To by mi nevadilo ale... Ale samozrejme prehlásila že prednášky nám „nezavesí“ na internet. V tomto okamihu som jej priradil pár prívlastkov, poväčšine menej príjemných. Po pár minútach som sa cez to preniesol s vedomím, že sa určite nájde niekto kto prednášky bude fotiť (doslova). Dozvedel som sa o pani prednášajúcej aj zaujímavý fakt. Rada nakupuje. Hlavne keď ešte bola sudkyňa rada nakupovala. Dostal sa ku mne link na článok z ktorého som sa dočítal o mojom objekte nezáujmu ako, vtedy ešte sudkyňa, kradla v potravinách. Zlé jazyky hovoria, že sa u nej našiel tovar za 6000 korún. Čerešničkou na torte bolo že znalci potvrdili že bola nepríčetná a citujem: „Stalo sa jej to po prvýkrát, povedal Karabín. Doplnil, že znalci predpokladajú, že by sa jej to mohlo zopakovať aj v budúcnosti. “. Po pár hodinách som to vypustil z hlavy. S vierou že pani prednášajúcu uvidím najskôr možno tak na skúške som o pár dní prišiel na cvičenie. No a koho som tam nenašiel, naša hviezda v celej svojej kráse. Predviedla nám svoje pedagogické neschopnosti – skúšanie celých 90 minút toho čo bolo prednášané (čítaj prečítané) na prednáške. Áno, určite so mnou súhlasíte ako hodnotné je toto cvičenie. Uznávam, učenie na vysokej škole je možno za trest J, ale byť učený niečím podobným je ešte horšie. Už len čakám kedy ju zas „chytí“ nepríčetnosť, bol by to asi jediný pozitívny fakt, pretože som nepríčetného človeka ešte nevidel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No pekné prekvapenie mi to v tej škole pripravili, a to prešiel len prvý týždeň semestra. Hovoríte si čo si máte z tohto článku vziať? Nič, ak chcete. Čo som si z toho vzal ja? Asi to že už na u „nás“ vážne nič neprekvapí. Čo si z tohto článku majú vziať sudcovia? Pozor pri nákupoch lebo v potravinách sa môže šíriť nepríčetnosť a tá nerozozná dobrého sudcu od zlodejského.

Tomáš Gunčaga

Tomáš Gunčaga

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sám by som sa opísal síce krátko ale myslím si že výstižne: ešte-študent :) Zoznam autorových rubrík:  ŠkoličkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu